Schrijf zelf een bericht

Schrijf zelf een bericht
Klik hierboven en schrijf uw bericht. Uw bericht wordt zo snel mogelijk geplaatst.

zondag 28 juni 2015

Café 't Witte Paard

Mijn naam is Hub Weusten en ik ben geboren en groot getogen in Nuth.
Toen ik 3 jaar was zijn mijn ouders het café begonnen tegenover het station in Nuth.  (het Witte Paard)
Mijn ouders heten Wim en Annie Weusten Beelen. Ik heb daar een hele mooie super jeugd mogen meemaken en steeds met veel plezier gewoond tot mijn 24st jaar. Toen ben ik verhuisd naar Heerlen waar ik nog steeds woon.
Ik heb op de site heel veel filmpjes bekeken maar helaas of jammer genoeg vind ik het vroegere café niet terug.
Als u daar nog herinneringen van heeft zou ik dat zeer graag van u vernemen.

vriendelijke groet

Hub Weusten

2 opmerkingen:

  1. Filmpje bekeken,erg leuk,mijn grote liefde Wilma nog kunnen zien.Zou zo terug in de tijd willen gaan.
    M.v.g
    Henk Colsters

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Henk, stuur een mailtje aan joep@nuthvantoen.nl en wie weet kan ik je nog in contact brengen met mensen uit die tijd. Mvg Joep

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews